Veilig thuis - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van A. Barnhoorn - WaarBenJij.nu Veilig thuis - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van A. Barnhoorn - WaarBenJij.nu

Veilig thuis

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg A.

18 Augustus 2018 | Nederland, Katwijk-Midden

18 augustus 2018
Veilig thuis
Jullie dachten natuurlijk, waar blijft hij nu??? Stuurt hij met horten en stoten zijn verslag richting Katwijk. En dan, het houdt abrupt op. Nou trouwe volgers, niets is minder waar. Maar ik ben inmiddels weer teruggekeerd in de realiteit van alle dag. Ik dacht ik maak mijn verhaal wel af als ik thuis kom. Dan kan ik er ook de laatste foto’s bij zeten. Maar vanuit een heerlijk rustig vakantiegevoel terugkeren in de realiteit van alle dag is er helaas niet bij. Er gebeurt van alles, en na het weekend wacht het werk. Je zit er zo weer tot aan je oren in.
Maar het vakantiegevoel zijn wij niet kwijt. Het was weer geweldig met z’n viertjes. Het weer was fantastisch, het was heel relaxt, alleen om te slapen en te koken hebben we ( op 2 x schuilen voor een bui na ) de binnenkant van de camper gezien, we hebben heel veel moois gezien en we hebben weer genoten van al het moois dat Scandinavië te bieden heeft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

A.

Scandinavië-reis

Actief sinds 15 Juli 2018
Verslag gelezen: 542
Totaal aantal bezoekers 4784

Voorgaande reizen:

15 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Scandinavië-gangers

Landen bezocht: